Antidrugscampagne: Wat staat er op het spel?

Drugspreventie campagne Limburg: Wat staat er op het spel?

Wat zet jij op het spel?

In april werkten er 14 Frisse Koppen mee aan de drugspreventie campagne; Wat staat er op het spel? Negentien Limburgse Gemeenten sloegen de handen ineen en startten op 28 juni een preventiecampagne tegen drugshandel en drugsproductie. In Limburg is de drugsgerelateerde criminaliteit hoog, daarom wil de provincie actie ondernemen.

Confronterende boodschap

Met de campagne willen de initiatiefnemers mensen wakker schudden. De gevolgen van drugsgebruik of drugshandel worden in de campagne op een confronterende manier in beeld gebracht, zoals je op onderstaand beeldmateriaal kan zien. De modellen van Frisse Koppen kropen volledig in hun rol en zetten de beelden perfect neer!

De productie

De productie werd verzorgd door communicatiebureau Mockus uit Heerlen en de beelden werden geproduceerd door United Studios uit Den Bosch.