Aethon verbindt jong talent met maatschappelijke impact. Al ruim twintig jaar zet het bedrijf studenten en starters in bij de zorg, kinderopvang, onderwijs, woningcorporaties en gemeenten. Zo brengen ze frisse energie en slimme ideeën mee, én bieden ze waardevolle ondersteuning daar waar het hard nodig is. Voor jong talent betekent dit een kans om te groeien, verantwoordelijkheid te pakken en verschil te maken in de praktijk. Dat zie je ook terug in deze campagnebeelden: Bram kroop tijdens de fotoshoot (fotografie door Kim de Hoop) in de huid van een professional op de werkvloer en Fiene straalde als studente in een video over het aantrekken van nieuw talent voor een zomerbaan in de zorg.
In deze campagnes zie je precies wat Aethon uniek maakt: talent en medewerkers die samen laten zien hoe maatschappelijke impact ontstaat. Van creatieve brainstorms en teamwork tot hart voor de zorg, elk beeld vertelt een verhaal van vooruitgang en verbinding. Booker Fabienne van Frisse Koppen werkte met veel plezier samen aan deze opdracht van Aethon om dit visueel te vertalen. Het resultaat is een krachtige campagne die laat zien hoe je samen verder komt: jong talent dat nu al verschil maakt en klaarstaat om de toekomst vorm te geven.